Община Две могили

+ - =

Announcements
Обявление
Thursday, 09 January 2020 00:00
There are no translations available.

   Общинска администрация, отдел УТС, във връзка с чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ съобщава на заинтересованите лица, че със Заповед № 11 от 08.01.2020г. на Кмета на Община Две могили е одобрен изработения Подробен устройствен план - План за застрояване /ПУП-ПЗ/ за поземлен имот /ПИ/  с идентификатор 20184.43.21, местност „Могилката“, гр. Две могили, община Две могили, област Русе.

 
Kонкурс за длъжността „Главен архитект” в общинска администрация – гр. Две могили
Monday, 23 December 2019 11:05
There are no translations available.


О Б Я В Л Е Н И Е

   На основание чл. 91 от Кодекса на труда във връзка с чл. 5, ал. 2 от Закона за устройство на територията и заповед № 1155/20.12.2019 г. на Кмета на Община Две могили

   Обявява конкурс за длъжността „Главен архитект” в общинска администрация – гр. Две могили, при следните условия:

1. За участие в конкурса се допускат лица, които отговарят на следните изисквания:

1.1. Образование – висше – минимална степен „магистър” с професионално направление: Технически науки, специалност: Архитектура;

1.2. Професионален опит – минимум 3 години;

1.3 Да отговаря на условията на чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда;

1.4 Да има придобита пълна проектантска правоспособност или да притежава необходимия стаж за придобиването й, съгласно ЗКАИИП и ЗУТ;

2. Документи за участие:

2.1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2.2. Подробна автобиография – CV;

2.3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;

2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка;

2.5 Копие от удостоверение за пълна проектантска правоспособност /за кандидати, които притежават такава/;

2.6. Медицинско свидетелство - оригинал

2.7. Свидетелство за съдимост - оригинал;

2.8. Други документи: сертификати за завършени курсове и обучения, документ удостоверяващ компютърна компетентност.

3. Начин на провеждане на конкурса:

3.1 След изтичане на срока за подаване на документи от кандидатите, комисия по чл. 93 от КТ, в 3-дневен срок от изтичане на срока за подаване на документи се запознава с всяко постъпило заявление, с приложенията към него и преценява дали са налице всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на всички изисквания от тази заповед. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността. Когато няма допуснати кандидати конкурсната процедура се прекратява. Комисията взема мотивирано решение /с протокола от заседанието/ за допускане и недопускане на кандидатите, за което ги уведомява писмено. За всеки недопуснат кандидат се посочват основанията за това. На допуснатите кандидати се съобщава деня и часа на провеждане на конкурса, а на недопуснатите възможността за обжалване на решението пред работодателя. Списъците с допуснати и недопуснати кандидати се поставят на таблото за съобщения на Община Две могили и се публикуват на интернет страницата.

3.2 Провеждане на тест – Тестът включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността и чрез него се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки от кандидатите. Разработват се три варианта на тест, като всеки се състои от 20 затворени въпроса с възможен само един верен отговор. Всеки верен отговор носи една точка. Време за решаване на теста – 40 минути. Не се разрешава ползването на нормативна уредба и съдебна практика. След обявяване на началото на провеждане на конкурса, един от кандидатите изтегля един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати. Писмените работи се поставят в плик – голям формат, а в плик – малък формат, всеки кандидат запечатва попълнен формуляр с неговото име. Отварянето на малкият плик става след, като тестът е оценен от комисията, за да отбележи резултатът срещу името на кандидата.

3.3 Интервю – Интервюто се провежда от назначената от Работодателя комисия. Всеки един от членовете на комисията поставя индивидуална оценка на всеки от кандидатите от 1 /най-ниската оценка/ до 5 /най-високата/ с оглед знанията и качествата му. Крайната оценка е средноаритметично число от получените точки от всеки от членовете на комисията.

3.4 Крайно класиране: Крайната оценка на кандидатите е сбора от оценката от първи етап и втория етап т.е. максималният краен резултат на кандидатите е 20+5, т.е. 25 точки.

4. Кратко описание на длъжността: Длъжността „Главен архитект на община” е свързана с осъществяването на функции по ръководство, координиране и контролиране на дейностите по устройствено планиране, проектирането и строителството на територията на общината, координиране и контролиране на дейността на звеното по устройство на територията, и издаване на административни актове съобразно правомощията му, предоставени от ЗУТ и подзаконовата нормативна уредба. Споразумението ще бъде сключено за работа през определени дни в месеца, на основание чл. 114 от КТ.

5. Място за подаване на документите: гр. Две могили, община Две могили, област Русе, бул. ”България” № 84, ет. ІІІ, „Деловодство”, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители.

6. Срок за подаване на документите: до 17.00 часа на 23.01.2020 г.

7. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват в сградата на Община Две могили на адрес град Две могили, община Две могили, област Русе, бул. „България” № 84, информационно табло в „Центъра за услуги и информация на гражданите” и в официалната интернет страница на общината с адрес www.dvemogili.bg.

   Списъка с допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурса след разглеждане на подадените документи ще бъде обявен в срок от 3 дни след крайния срок за подаването им.


БОЖИДАР БОРИСОВ

Кмет на Община Две могили


Заявление за участие в конкурса може да изтеглите от тук.

 
Обявление
Thursday, 14 November 2019 09:42
There are no translations available.

   Общинска администрация, отдел УТС, във връзка с чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ съобщава на заинтересованите лица, че със Заповеди № 961 и № 962 от 13.11.2019г. на Кмета на Община Две могили са одобрени   изработените Подробен устройствен план - Парцеларен план /ПУП-ПП/, за ел захранване и довеждащ водопровод и Подробен устройствен план - План за застрояване /ПУП-ПЗ/ за поземлен имот /ПИ/ с проектен идентификатор 20184.149.10 по Кадастралната карта и кадастралните регистри /КККР/ на гр. Две могили, община Две могили, област Русе.

 
Обявление
Wednesday, 18 September 2019 07:51
There are no translations available.

   Общинска администрация, отдел УТС, във връзка с чл. 124 б, ал. 2 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ съобщава на заинтересованите лица, че с Решение № 1068 взето на заседание на Общински съвет - Две могили с Протокол № 55/30.08.2019г. се дава разрешение за изработване на Подробен устройствен план - План за застрояване /ПУП-ПЗ/ на поземлен имот с идентификатор 20184.43.21 по Кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Две могили, местност „Могилката“, община Две могили, област Русе.

 
Обявление
Friday, 13 September 2019 00:00
There are no translations available.

Община Две могили в качеството си на доставчик на лична помощ във връзка със закона за личната помощ, приема заявления за кандидати за ЛИЧЕН АСИСТЕНТ.

         Кратко описание на длъжността „Личен асистент”:  предоставяне на почасови услуги за лична помощ и за комунално-битови дейности, в т.ч. и дейности гарантиране на равноправно положение за лица с трайни увреждания с цел постигане на социална адаптивност, преодоляване на социалната им изолация, подкрепа на тяхната самостоятелност и социално включване в живота на общността.

         Място на работа: домовете на потребителите на социални услуги, за които полагат грижи.

         Изисквания към кандидатите за длъжността „Личен асистент”:

  • Да не е поставен под запрещение
  • Да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и спрямо него не са налагани мерки за защита по Закона за защита от домашното насилие на ползвател на лична помощ.


Документи необходими за кандидатстване:

  • заявление до Кмета на Общината (по образец) на хартиен или електронен носител за включване в списъка на кандидатите за оценка;
  • автобиография;
  • копие от трудов договор, ако кандидатът за асистент работи, или декларация, че няма сключен трудов договор;
  • декларация, че спрямо него не са налагани мерки за защита по Закона за защита от домашното насилие по отношение на ползвател на лична помощ.
  • документ за самоличност за справка.

Документите за кандидатстване следва да се подават в деловодството на Общинска администрация Две могили, бул. „България” № 84. Заявление по образец е публикувано на интернет страницата на Община Две могили. За допълнителна информация телефон: 08141/9205 вътрешен 125 или 142.


Заявление за кандидатстване по образец може да изтеглите от тук.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 1 of 41
Terms of Use :: Privacy policy
 
Project “Modern and Effective Administration in the municipality of Dve Mogili”. Contract А 09-31-38С/12.06.2009
Тhis project is being implemented with the financial support of Administrative Capacity Operational Programme, co-funded by the European Union through the European Social Fund.
Copyright © 2010 Dve Mogili Municipality. All rights reserved.